Ta razdelek za podporo smo ustvarili, da vam pomagamo dobiti takojšnje odgovore na najpogostejša vprašanja, ki smo jih prejeli v preteklih letih.
Kako lahko obnovim izgubljeni bon/kartico?
Če ste pomotoma izbrisali e-pošto, ki vsebuje vaš kupon, izpolnite spodnji obrazec in nam sporočite številko naročila, e-poštni naslov ali katero koli drugo podrobnost, za katero menite, da bi nam lahko pomagala prepoznati vaš ID stranke. Eden od naših kolegov iz oddelka za digitalne storitve za stranke vam bo odgovoril po e-pošti s seznamom vaših aktivnih bonov.
Morda vas bo zanimalo tudi:
• Kaj so rdeče cene?
• Kdaj so naslednje rdeče cene?
• Kaj je kartica Red Prices?
• Kdaj bom prejel kartico Red Prices?
• Kako lahko aktiviram kartico Rdeče Cene?
• Kako dolgo je veljavna Rdeča Prices kartica?
• Kako aktiviram kupon za popust?
• Želim se odjaviti od e-pošte in SMS-ov
• Ponovno želim videti seznam vprašanj