Ta razdelek za podporo smo ustvarili, da vam pomagamo dobiti takojšnje odgovore na najpogostejša vprašanja, ki smo jih prejeli v preteklih letih.
Kako lahko prekličem naročilo?
Zahvaljujoč učinkovitosti logističnega toka, ki smo ga implementirali, so vaša naročila odposlana v nekaj urah po pošiljanju. Izjema so seveda vikendi in prazniki, ko naši dostavljalci ne delajo.
Naročilo lahko prekličete, dokler ga ne prevzame kurir.
Po prevzemu naročila s strani kurirja preklic naročila ni več mogoč. Ko pride do vas, ga seveda lahko zavrnete, vendar morate vedeti, da z zavrnitvijo naročila na nas prenesete obveznost plačila prevoza. Iz tega razloga, odvisno od zgodovine vašega naročila, je po zavrnitvi naročila lahko omejena zmožnost plačila vračila kurirju. Na naši spletni strani boste še vedno lahko oddajali naročila s predplačilom s kartico.
Če želite preklicati naročilo, izpolnite spodnji obrazec:
Morda vas bo zanimalo tudi:
• Kakšen je status mojega naročila?
• Kakšni so stroški pošiljanja?
• Koliko časa traja, da naročilo prispe?
• Kako lahko spremenim izdelke v naročilu?
• Ali dostavljate v druge države?
• Kako lahko izbrišem ali spremenim izdelke v nakupovalnem vozičku?
• Ponovno želim videti seznam vprašanj