BREZCARINSKO – Naročila so brez carine in bodo dostavljena neposredno na vaš prag!
Topcoat

Podpora za stranke

Ta razdelek za podporo smo ustvarili, da vam pomagamo dobiti takojšnje odgovore na najpogostejša vprašanja, ki smo jih prejeli v preteklih letih.

Kako lahko spremenim izdelke v naročilu?

Vaša naročila so poslana v nekaj urah po oddaji. Izjema so seveda vikendi in prazniki, ko naši dostavljalci ne delajo. Tako učinkoviti smo lahko le, če sledimo jasnemu in dobro utečenemu logističnemu toku.

Sprememba celo enega izdelka v naročilu vključuje razveljavitev računa, preklic dokumenta AWB, ponovno izdelavo računa in ponovno generiranje dokumenta AWB.

Poleg teh stvari, če je naročilo že pripravljeno za dostavo, sprememba naročila pomeni iskanje škatle, njeno razpakiranje, dodajanje izdelka in ponovno pakiranje. Vse te stvari povzročajo zamude pri pošiljanju drugih naročil in pogosto puščajo prostor za morebitne napake.

Zato lahko dodajanje izdelkov k naročilu, njihovo spreminjanje/zamenjavo ali odstranitev izdelka iz naročila izvedete samo tako, da prekličete celotno naročilo in ga ponovno izvedete.

Če morate nujno spremeniti naročilo, nam to sporočite preko spodnjega obrazca, da ga lahko čim prej prekličemo:

Morda vas bo zanimalo tudi:

•  Kakšen je status mojega naročila?
•  Kakšni so stroški pošiljanja?
•  Koliko časa traja, da naročilo prispe?
•  Kako lahko prekličem naročilo?
•  Ali dostavljate v druge države?
•  Kako lahko izbrišem ali spremenim izdelke v nakupovalnem vozičku?
•  Ponovno želim videti seznam vprašanj