BREZCARINSKO – Naročila so brez carine in bodo dostavljena neposredno na vaš prag!
Topcoat

Podpora za stranke

Ta razdelek za podporo smo ustvarili, da vam pomagamo dobiti takojšnje odgovore na najpogostejša vprašanja, ki smo jih prejeli v preteklih letih.

Kako lahko izbrišem ali spremenim izdelke v nakupovalnem vozičku?

Poleg vsakega izdelka v nakupovalni košarici boste našli dva rdeča gumba. Prvi, , omogoča izbris izdelka iz nakupovalne košarice, ne glede na število artiklov, dodanih v košarico. Drugi, , vam omogoča, da spremenite količino za ta izdelek. S tem gumbom lahko izdelek tudi izbrišete. Vse kar morate storiti je, da ob količini vnesete številko 0.

Morda vas bo zanimalo tudi:

•  Kakšen je status mojega naročila?
•  Kakšni so stroški pošiljanja?
•  Koliko časa traja, da naročilo prispe?
•  Kako lahko prekličem naročilo?
•  Kako lahko spremenim izdelke v naročilu?
•  Ali dostavljate v druge države?
•  Ponovno želim videti seznam vprašanj